söndag 5 juli 2009

Birthdaypresent from nobody's Harry Potter

12 kommentarer:

Elin sa...

Ella jag saknar dig... <3 2 månader och 5 dagar sen.

Anonym sa...

Påfågelögat! Jag vågar inte tänka på hur mycket jag saknar dig. Önskar att jag varit din allra bästa vän! Önskar att jag förstått dig bättre.

julia sa...

åh, jag undrar vem du är anonym. ella var min älskade vän som stod mig så sjukt nära. herregud, jag saknar henne så att jag dör. älskade belle, åh hon lyste alltid upp min tillvaro. nu såg jag att du kommenterade igår, åh kan inte du kontakta mig via mail? du måste inte, men jag undrar verkligen vem du är och hur du kände Ella. min mailadress är bowtiesandshinysmiles@hotmail.com.

julia sa...

snälla kontakta mig! om ens bara för en rad, för jag tror så mycket på att det kan lätta dig i hjärtat, om ens lite.

julia sa...

hon var inte förresten, herregud, det är såklart hon fortfarande är. åh gud.

Anonym sa...

<3

julia sa...

grattis på födelsedagen älskade vän. <3

julia sa...

jag lyssnar på It is something (to have wept) av El Perro del Mar. sången som spelades på din begravning. jag saknar dig så obeskrivligt mycket, älskade påfågelögat. jag kan inte tänka mig hur mycket som hade varit annorlunda om du fanns kvar. åh, depressionen var uppenbarligen djup, men den var bekämpbar. jag önskar att jag visste vad du tänkte på. jag undrar vad du tänkte på när du satt på bussfärden hem från skolan. när du klev in genom dörren och gjorde ditt beslut. jag undrar vilka tankar som var de sista som for igenom ditt huvud innan du slutade andas. jag kommer alltid att leva i ovisshet om det här. det enda jag vet är att var planerat. och att jag hade aldrig kunnat ana det vad jag än hade gjort. åh, Ella. jag vet nu vad din plan med vår vänskap var. den gick aldrig igenom, och det hade den aldrig gjort oavsett. bara din plan om att ta ditt liv.
depressioner är det mest värdelösa som finns i denna värld. därför tänker jag kämpa för att förhindra fruktansvärda öden.
du inspirerade mig så mycket. och gör fortfarande.

julia sa...

det är märkligt hur långt borta du är från mig samtidigt som du är så nära och intensiv i hjärtat och minnet. älskade påfågelögat.

Anonym sa...

<3

julia sa...

saknar dig.

julia sa...

10 år sen igår. 10 år sen idag jag fick höra att du var borta. saknar dig ännu.